torsdag 18 augusti 2011

Pyssel

Här pysslas.. Har tidigare ikväll grundmålat fönstret i tvättstuga. Så imorgon måste mer täckfärg inhandlas =) Ska bli såå skönt att få fina vita fönster. 
Just nu är det vimpelpyssling. Hittade några tygbitar att använda till Milans rum men räckte inte helt så även de måste inhandlas =)


Mitt nyårslöfte i år var att bli bättre på att avsluta projekt som jag startar. Så nu vet ni att om jag inte visat ett färdigt resultat inom en vecka så har tygbitarna hamnat en bra bit in i garderoben. Ni får tjata lite på mig så ska jag nog fixa det här =) 

Nu ska det packas några paket innan John Blund dyker upp.
Sov så gott mina underbara bloggvänner!!
KRAM Tessan

6 kommentarer:

  1. det där med oaslutade projekt känns igen=)
    hoppas att du får lite tid över i helgen för pyssel och sånt
    ha det gott!
    ♥kram♥

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar dig en skön helg. Ja att inte avsluta projekt hi hi. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Du det känner JAG oxå igen,brukar skriva upp tre fyra saker som ska göras o så bocka av sen men vem säger att det blir gjort för det,hahaha...Trevlig helh Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hej vännen
    Tack för rara ord om holken. Att avsluta ett projekt innan jag börjar på nästa är något som jag också har lovat mannen ( igen...). Så jag måste också förbättra mig.
    Ha en fin helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Det är visst många som känner igen sig i att det är svårt att avsluta projekt. Tycker det är ganska kul att ha flera projekt igång, men de får inte vara för stora då blir det mest rörigt.

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  6. Är nyfiken och vill så gärna se resultatet så jag pressa på dig. haha
    Må gott o ta vara på tiden.
    Kramis

    SvaraRadera