måndag 19 november 2012

Personalvård


Goder Kväller,

Japp, jag här igen. Ibland går det långt mellan gångerna och ibland slår jag till på fler inlägg tätt så tätt :)

Jag måste visa något jag fick idag. 
Jag har världens finaste personal på mitt ordinarie jobb. Jag blir ärligt lycklig ända in i själen. Jag jobbar mycket med Värderingar, teambuilding och mental träning i mitt ledarskap. Det är så kul att se hur vi som team utvecklats till det sammansvetsade gäng vi är idag. Och det verkar som att dom gillar det jag gör :)

Min lycka är total. TACK!!


Nu ska jag och karln min mysa ner framför en film. Eller slutet av en film vi började se igår, haha. Är lätt trött om kvällarna så blir sällan en hel film om den inte börjar ses vid 8 pm, haha. 

Fortsatt trevlig kväll
KRAM 
TESSAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar