tisdag 6 november 2012

Mina nya gardiner - check


Toodiloo,

Känns som att jag skriver allt mer sällan även om ambitionen att skriva finns där. Sofia däremot har vart en klippa på att knåpa inlägg vilket är tacksamt för att hålla vår härliga vänskap med er därute levande :) TACK FÖR ATT NI FINNS :)

Tänkte visa ett par bilder på ett projekt som faktiskt snart är ett färdigt projekt :)
Jag har sytt och bytt gardiner på 3 av 5 fönster i kök/vardagsrummet. Alltså mindre än half way to go. Nu är inte problemet att sy utan VAD jag ska sy. Vill bryta av med något annat. Innan har jag haft lika gardiner i alla 5 fönster, men den här gången tänkte jag köra 3, 2. Så här blev det som är klart :)






Med trötta ögonen och träningsvärk i kroppen ska jag nu släpa mig mot tandborsten innan kudden får sig en kyss!

Sov så gott mina vänner :)
KRAM Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar