torsdag 16 augusti 2012

Grönsaks längtan

Hallå på er!!

Äntligen är sommarvärmen här så härligt, bättre sent än aldrig passar väldigt bra att säga tycker jag=)
Jag sitter ute i trädgårdsmöblerna som tyvärr inte används alltför ofta denna sommar, solen värmer mina bara armar även fast klockan snart är sju.

Jag har så länge velat ha en stor låda att så grönsaker i, det finns ju inge godare än att dra upp en alldeles färsk och egen odlad morot direkt från landet, eller hur? Min kära sambo överraskade mig med att ha snickrat ihop en rejäl låda fylld med jord, så nästa vår ska det sås och min önskan går i uppfyllelse=)

ganska tom nu, men man får föreställa sig hur det blir sen=)

Hoppas ni också har det varmt och skönt denna torsdags kväll och bara får koppla av och njuta!
Många kramar Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar