fredag 10 augusti 2012

Facelift


God Morgon!

Hoppas att Ni alla har en bra start på dagen. 
Jag har som vanligt fått gå upp mycket tidigare än vad kropp och knopp önskar, men nu när jag börjat piggna till några timmar senare så känns det härligt att ha hunnit få så mkt gjort och kl bara är 8 :)



Tyckte inte riktigt att Milans Stokke stol passade sig i vårt kök i sin orginalfärg björk, så den fick sig ett bad i bitburken :P Det var lättare sagt än gjort måste jag erkänna. Tyckte det såg så enkelt ut men hade nog i efterhand vart ett smartare val att spraymåla. Men nu är det gjort och det blev fint i slutändan :)


Morgonpigga Milan trivs väldigt bra med nya färgen på stolen :)


Var för ett tag sen ute efter kökshanddukar för att sy lite roliga kuddar av och hittade en så fin kökshandduk på Hemtex. Den blev liggande ett tag (som många av mina projekt). Till sist såg jag att en annan blogg hade gjort en tavla av samma handduk. Blev ju så fint och eftersom jag hade tomma ramar och fortfarande inte fått till några kuddar så blev jag en ärlig härmapa ;) 

Jag har spänt fast handduken runt baksidan på ramen och tagit bort själva glasskivan så att linnetyget är framme. Blev super bra :) 

Nu ropar sminkväskan och frukostmackan.
Ha en riktigt bra dag!!

Stor KRAM 
Tessan

Missa inte vår utlottning just kökshanddukar. Du hittar länken i högerspalten ;)
KRAM IGEN
:P
Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar