onsdag 1 februari 2012

Spegelramsplanka??


Hej på Er,

Visst blev det så fint i Sofias kök med de nya luckorna? 

Vi kämpar minsann på med vårt projekt Övervåning. Jag visade lite bilder förut på hur vi rivit bort och tagit fram gamla väggar upp för trappan till vår andra övervåning. Känns som att vi knappt kommit så mycket längre nu fast vi jobbar och sliter med den tiden som finns, haha!

Det som kommer att bli Milans rum ser just nu ut så här 




Tidningspapper från 1897 


Det här skräpet har jag btw städat undan idag =D


Plastmatta från 1864


Den här plankan vill jag göra något av för att den var så gammal och fin. Men vad sjutton kan man hitta på med en planka???? Hjälp mig gärna komma på något skojsigt =) 
Jag funderar på om jag skulle göra en spegelram, vad tror ni om det?? 

Vi väntar med spänning på mängder av nya varor som ska komma in. Kan dom inte bara komma NUUU!!!

Många kramar till Er alla
Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar