söndag 12 februari 2012

Hej Kära vänner!!

Vilken härlig dag det varit idag, lagom många minusgrader, blå himmel och sol=) Vi har varit på sjön Runn  hela dagen och åkt fyrhjuling och pulka, så himla mysigt och så gott korv med bröd smakar när man är ute=) 
Här kommer lite fina bilder från våran söndag





Nu till en helt annan sak som handlar om ett nödvändigt ont, städning. Ibland eller ofta så kanske man inte alls är på städhumör men att det verkligen skulle behövas. Men jag har märkt att för mig så känns det mycket bättre att tänka som denna fina text, som lyder
 "Dammtussarna under din säng är änglarnas små tofflor"
 Jag måste köpa mig en sådan tavla=) så kan jag skjuta på städningen ibland..

Önskar er alla en underbar fortsatt söndag
Massa kramar Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar