onsdag 11 maj 2011

Loppisfynd

Hejsan hoppsan!

Vart tar tiden vägen?
Dagarna bara försvinner och jag hinner inte med. Det är underbart med det härliga vädret men jag känner knappt att jag hinner njuta av det. Jag måste börja NJUTA så jag inte vaknar en dag, tittar ut och ser den första snön falla.. Skärpning Tessan! Hinner ni med att njuta av solen?



Här är ett av mina loppisfynd från i lördags. Jag gillar ljusstaken som kommer att göra sig fint i badrumsfönstret så fort fönstret fått lite vit färg. Jag lovar att ta bättre bilder på det så fort jag målat och gjort fint =)

Massa kramar
Tessan

2 kommentarer:

  1. Ja, du måste passa på att njuta lite nu.
    Härligt med fynd.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig. Jag hinner inte heller riktigt att njuta av det vackra vädret. Jag är också lite orolig över att de fina dagarna tar slut så jag måste också skärpa mig och börja njuta mer :)

    Var har du gilla-knappen för din FB-sida?

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera