söndag 27 februari 2011

Ja varför inte?!

God Kväll!!

Min söndag har vart helt perfekt. Precis så som en söndag ska vara. Lagomt med aktiviteter, hemmalagad snabbmat och lite shopping.

Jag tog mig i kragen och drog ut på en löparrunda imorse vilket gjorde hela min dag. Känner mig väldigt stolt och hoppas kunna hålla i denna känsla. Därav mitt val av butik idag = stadium. Det inhandlades träningskläder, tjiho!

Då vi fortfarande har ett gäng halv uppackade kartonger hittar jag grejer lite titt som tätt. Så när jag rotade runt imorse efter löparbrallorna hittade jag min gamla Rörstrand "Blå vinge" servis. Passade alldeles utmärkt då jag börjat tröttna lite på de vanliga vita. Vi byter plats i skåpet helt enkelt =)




På tallrikarna bjöds hemmagjord pizza!

Hoppas ni haft en lika härlig söndag som vi =)
Kram från mig
Tessan

1 kommentar:

  1. Självklart så ska du byta till de fina tallrikarna...de är underbara.
    Här har vi ätit Tacopaj och tårta idag, inte det allra nyttigaste, men imorgon så går vi på spinning, mannen och jag.
    Vi är helt fast i spinningträsket...Skönt!
    Ha en fortsatt bra vecka!
    kram ullamaria

    SvaraRadera