måndag 21 februari 2011

Idag igen

Hej vänner,

Imorse vaknade jag till kvittrande fåglar vilket fick mig att tänka på våren. MEN när jag drog upp den mörka rullgardinen slog verkligheten mig, det snöa idag IGEN. Jag tycker det vita snölandskapet är otroligt vackert men nu längtar jag efter våren, tunnare kläder och gröna träd.

Dagen fick bjuda på pulkaåkning, träning, tvätt och liiiite målning..

Kul att jag redan passerat 500 sidvisningar och att jag idag fick min första kommentar, tack Lisa =)
Tack till alla som kikar in!

Jag längtar tills webshopen öppnar. Det mesta är på sin plats, utan en sak som tydligen behöver ta drygt en månad på sig.. När man väntar på något kan en månad kännas länge, men igentligen kommer tiden bara swischa förbi =)

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar