söndag 18 augusti 2013

Söndagsmyser - Spa


God kväll,

Om Du bor i Falun området så har Du säkert samma dilemma som mig (om vi nu ska kalla det för dilemma ;)
Enligt YR så skiner solen utan ett enda moln, ja visserligen i sina sista minuter för kvällen men iallafall ;) Hos mig ser det dock heeeelt annorlunda ut. Regnet öser ner, åskan mullrar och blixten dansar. Vädret gör mig absolut ingenting, utan tvärtom. Imorgon kommer vi att kunna vakna upp till härlig frisk NY luft. Det gillar jag!


För att få känna mig lika fräsch som luften passar jag på att unna mig lite hemma spa.
Ansiktsborsten är underbar. Hård undrar många?! NJa, lite så, men inte så att det gör ont. 
Och så len man blir efteråt :)


Egenstund i badrummet är lyxigt för många av oss så varför inte unna oss det lite oftare?!
Emaljskylten Bad är såå fin och kommer från svenska företaget Grunne. Den är tillverkad på samma sätt som de gjorde på 1800-talet och är lite lätt kupad. Underbar!


Pads och tops används ofta och kan väl lika så bra få ligga i fina förvaringsburkar.
Det gör också att känslan blir liite lyxigare :)

TREVLIG SÖNDAGS KVÄLL
KRAM TESSAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar