fredag 14 juni 2013

Vin hit och tårta dit

Uj uj uj, 
Idag firas det minsann. 
Studenter till höger och studenter till vänster.
STORT GRATTIS TILL ER ALLA!!

Jag minns så väl den dagen. 
Det var en fantastisk känsla. 
Vad skulle vänta?
Vad skulle jag bli när jag blev stor (eller större, för då kände jag mig bra stor)?
Och här står jag idag, ett gäng år senare och vet fortfarande inte vad jag ska bli.
Jag vet bara att jag trivs väldigt bra där jag är utan att vara något speciellt. 
(Iallafall inte på papper ;) För bra speciell är jag allt ;)

Ja, så hade jag nu haft en välfylld vinbox, hade jag höjt glaset...


Hade jag haft en marängtårta så hade jag smaskat i mig...


Även en enkel variant av sommartårta hade smakat..

Men nu är sanningen att jag har inget av det hemma idag, haha.
Jag får nöja mig med frukt och läskande H2O ;)

TREVLIG KVÄLL OCH HELG ALLA GODINGAR
KRAM TESSAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar