lördag 15 september 2012

House doctor & Hay


Hej hej hallå,

Hur härlig helg har NI? 
Vi har det fantastiskt =)

I går hämtade jag ut 2 st paket med prylisar som jag beställt. Alltid lika kul att hämta paketet, komma hem och nyfiket sliiita upp kartongen. Tejpen brukar oftast göra att paketöppningen tar aningens längre tid då den oftast bara blir lääägre och lääängre och segare och segare, till slut inser jag alltid att OK då, jag skkaaa hämta saxen, haha.. Ganska kul att jag aldrig lär mig, Tessan, hämta saxen på en gång istället ;) Aja. Nu till vad som gömde sig bland bubbelplasten :P


Sååå tuff industrilampa från Hay. I like it aaalot =)


Det ska upp ett till hyllplan i hörnan vid böckerna och på den ska jag klämma fast lampan som kommer att ge bra ljus ovanför diskbänken i vinter =)  
(Så här inom ( ) så viskar jag till er att min plan är att byta ut både diskho och kran, men säg inget till min karl än)


Den andra gobiten är den super snygga mattan från House Doctor. Me like super duper mycket. 


Nu ska jag leta rätt på lite glass och kanske något gött till de =) 
Fortsatt trevlig helg
KRAM TESSAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar