onsdag 2 maj 2012

Hej på er kära vänner!!
Hoppas ni har haft en varm och härlig dag som vi.

Nu äntligen har vinnaren av det underbart vackra halsbandet från UNICA korats =)
Här följer en liten bildvisning av förloppet..

snurran på plats och alla Era bollar,
spänningen är olidlig..
segraren i denna lottodragning är nr 8 och den lyckliga vinnaren är...
trummvirrvel!!! 

TINIS VITA HEM =)
Ett jätte stort GRATTIS till dig, vad härligt att vinna en vårpresent!
(Det skulle vara jätte bra om du skickar ditt namn & adress till info@himlavit.se, så halsbandet hittar hem) eftersom både jag och Therese far iväg inatt, så får du vänta lite till innan det skickas, men den som väntar på något gott...


Vi tänkte även passa på att erbjuda en liten BONUS,eftersom det kommer dröja en vecka innan vi kan skicka paket igen.
Handla varor för 300kr och vi bjuder på FRAKTEN, gäller tom 10/5-12!!

Önskar er alla en fortsatt härlig vecka.
Masssor av KRAAAAMAR Sofia



2 kommentarer:

  1. Åhh, vad glad jag blev när jag läste vem som vann halsbandet, kunde knappt tro mina ögon, jippii! Tusen tack, halsbandet kommer att bli min favorit :)
    Jag skickar min adress omgående och blir glad i hågen och vänta på den superfina vinsten :))
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin utlottning. Ha det så bra på resan nu.
    Kram Agneta

    SvaraRadera