måndag 23 april 2012

Go kväll på er kära vänner!!

Idag har det varit en riktigt kylig, regn och rusk dag..usch, vilken tur att en härlig och varm resa snart vankas =)

Jag har tänkt att nu när det börjar gå att stå ute och slipa, måla och fixa så ska jag ta itu med en del möbler som fått vänta ett tag. En möbel som jag egentligen inte vet om jag ska göra något med eller bara ha som den är, är den här vackra..


men jag vet inte om jag ångrar mig om jag skulle slipa och ev måla bordsskivan..är det någon av er som har en bra ide vad som skulle bli fint?

Önskar er alla en fortsatt härlig kväll!
Massa KRAAAM Sofia

2 kommentarer:

  1. Go kväll själv!
    Nu ska jag sätta mig ( slutar väl med att jag ramlar ner lite lätt i soffans kuddland liggandes raklång!) och njuta av alla dina inlägg. Läst trots att jag inte varit så aktiv i bloggriket senaste tiden, men man kan ju ha missat nå:-).
    Ja, jag håller med dig. Otroligt fin som den är så jag skulle nog låta ögat få njuta av den som sen är. Vissa klenoder gör sig finast opimpad:-).
    Ha det gott!
    Bamsekramar!!

    SvaraRadera
  2. Håller med... Den gör sig nog finast som den är. Om vi inte syns innan resan så får ni ha det fantastiskt! Jag är ganska avundsjuk ;) kram / Sara B!

    SvaraRadera