torsdag 22 mars 2012

ÅRSDAG


Heeej =D 

Tänk att det redan gått 1 år sedan Himlavit öppnade sina portar (iallafall den 25:e ;). Jag är så lycklig över att få göra det som jag så mycket tycker om och det är tack vare Er där ute som gör att min och Sofias dröm kan vara vår verklighet. Det tog många år innan jag fick tummen ur att ta steget till att bli egen företagare. Nu har jag min älskade vän Sofia med mig i företaget och vi har stora planer för Himlavit minst sagt ;) 

Har Du någon dröm som Du förverkligat eller skulle vilja förverkliga?

För att fira vår födelsedag vill vi erbjuda Er FRI FRAKT när Ni anger rabattkod "ÅRSDAG". Erbjudandet gäller 22-28:e Mars. 

Tack för att Ni finns!!




Nyheter från Mynte med blå ränder på ena sidan och text på den andra =)

KRAM KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar