lördag 8 oktober 2011

Som förtrollad

Hej hopp,

Hur har ni det där ute i höstyran?
Hoppas att ni har lika fint väder som vi och att ni får njuta av lediga dagar.

Igår var vi tillsammans med kära vänner på Joe Labero. Han är bra skicklig måste jag säga. Wooww. Dessa flyg-nummer imponerar inte så mycket tycker jag eftersom det är så uppenbart att dom använder sig av hjälpmedel. Men alla dessa mindre trick är ju bara såå imponerande. Så fingerfärdig, helt sjukt!! 
Absolut en show värd att se.


Klockan är inte mycket och det är lördag men jag är alldeles för trött för att sitta uppe, så nu önskar jag alla en god natts sömn =) 

KRAM KRAM 
Tessan

4 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ja jag skulle vilja se honom också må du tro1 hoppas du sover gott nu då...Natti Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Meeen sååå:-(.
    Kan jag tro att de norpades!
    Men jag vill jättegärna köpa en, så bokar du en åt MIG!!!???
    Ska knalla in å slutföra beställningen imorgon,,,öh,,,idag när jag vaknat!

    Å det är första gången som någon någonsin kallat mig "Hillary":-)
    Känn dig unik..fniss!
    Kram å sover gör du nog gott!

    SvaraRadera
  3. Testar kort att kommentera hos dig...hoppas det fungerar :-). Har provat ett antal gånger utan att det fungerat.
    Låter kul med Joe Labero.
    Stort tack för det paket med varor jag beställt från dig!! SAkerna är jätte fina och paketet kom fram rekordsnabbt.

    Hoppas du fick en riktigt gos natts sömn.

    Kram,
    Ylvali

    SvaraRadera
  4. Honom har jag aldrig sett live.....men visst är trolleri fascinerande. Ha det så gott nu, kram Maria

    SvaraRadera