söndag 6 mars 2011

Vår

Hejsan hoppsan!

Jag är glad att alla ben fortfarande sitter på sin plats efter dagens strapatser i halkan. Mina favorit skor är tyvärr snyggare än vad dom är praktiska. Skulle behöva dobber eller kanske ett par nya favoriter ;)
På tal om shopping så tog jag och mamma en tur till Lager 157 och fyllde varsin kasse med kläder. Att det kan vara så kul att få bränna lite stålar, tihi!!

Mitt största projekt just nu är att få ordning på vår ena övervåning som agerar förråd för stunden och förmodligen ett tag till framöver. Det är lika spännande varje gång jag öppnar en kartong/säck eller liknande och se vad som gömmer sig där i. Idag hittade jag dessa två sötisar


Ett litet fotoalbum som Milan fick från Spanien. (Det är inte min son på bilden ;)
Spargrisen är köpt på en antikaffär och fylls med guldpengar. Finns inget fuskfack på undersidan!

Trevlig söndagskväll
Kram från mig
Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar