måndag 3 september 2012

Härliga vattenkokare

Go kväll på er!!

Hoppas ni haft en bra start på veckan. 

När jag och Therese var på Formex mässan så hittade vi jättesnygga vattenkokare(1,8l) i olika färger. Vi är lite nyfikna på vilka färger som är mest populära =)
 Tänkte att jag skulle ge Er chansen att få hitta Eran favorit färg!

Om du gör en FÖRBESTÄLLNING innan 6/9 så får du köpa den för endast 599kr ord.pris 699kr
(observera att en förbeställning är = bindande köp)
svart
röd
creme
ljusgrön
rosa
vit
turkos

 Visst är dom fina och i härliga färger?

Passa på att beställ nu för att få den i din favorit färg =)
Kylan ute närmar sig och då värmer det skönt med en varm kopp te!!

Nu blir det natti natti, sov så gott!!
Kramar Sofia

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin dag:)
    Utlottning hos mig...nu kan du vinna en av mina designade tegelpannor!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga färger och vilken fin vattenkokare, den turkosa skulle passa fint hemma hos mig ! undrar bara om jag har råd med en... ska fundera.
    Kram Helena

    SvaraRadera