tisdag 3 juli 2012

Hej på er Kära vänner!!

Hur har ni det i sommarvärmen? Hoppas ni har härliga lediga dagar och får njuta av det fina vädret =)
Jag har jobbat hela dagen och mest fått se alla gå förbi fönstret i tunna kläder och solglasögon men det ger ändå mycket energi av att veta att det är varmt och soligt.

Idag har jag köpt ett par jättefina beslag/ringar som ska fästas på våra altandörrar så det blir lättare att öppna från båda hållen
jag älskar sånna här gammeldaxa detaljer =)
Hoppas dom kommer på plats imorgon så kan jag visa hur det blev.

Den här veckan har vi den underbart söta tvålpumpen som veckans vara
nu endast 99kr

Önskar er alla en fortsatt skön kväll och en härlig morgondag!!

Massa kraaamar Sofia

1 kommentar:

  1. Vad kul att du tittade in! Fin blogg du har! Jag återkommer! Ha det gott! Annelie

    SvaraRadera