torsdag 28 juni 2012

Go kväll på er!!

Nu är allt packat hoppas jag, för tidigt bär färden av mot Skara sommarland =) Även fast man bara ska vara borta några dagar så är packningen stor som om man ska vara borta flera veckor. Hoppas på att bara kortbyxor och linnen ska behöva användas.

Tänkte att jag skulle visa hur våran altan blev när den blev klar
Det blev verkligen som jag tänkt mig, så mysigt med ett rum till
med mysbelysning på kvällen
skönt att kunna sitta här lite kyligare kvällar eller när det blåser och regnar
Längtar till vi inviger med en god middag =)

Nu ska jag krypa ner i sängen så det blir några timmars sömn.
Önskar er alla en skön helg!

Sov så gott och dröm sött
Kraaamar Sofia

1 kommentar:

  1. Så fint det blev :) Och hoppas dagen i Skara blev fin med sol.
    Kram från en lite grå och regnig Hörna

    SvaraRadera