torsdag 24 maj 2012

Hej på er!!

Nu har jag precis kommit in från mitt målar uppdrag på altanen och jag blev vit både här och där =) Men jag tycker om att måla, i alla fall första strykningen då det blir största förändringen. 

I förrgår så var jag & Therese på hennes mamma Lenas jobb och hade med oss en hel del Himlavit saker, för att visa nyheter mm och för att ge chansen till att känna, klämma och få se sakerna "live". Jag tänkte passa på att tacka för en jätte trevlig och lyckad kväll och att så många kom förbi och både visade intresse och handlade =) Det gav verkligen kicken att göra detta flera gånger.

Snart är helgen här igen och mors dag, här kommer ett tips på en fin present till kära mor som jag gillar
 baka gärna en kaka också så blir det dubbel glädje =)
Finns i butiken och kostar 249kr

Sov så gott på er alla
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar