tisdag 11 oktober 2011

Lite i julens tecken


God kväll,

Jag måste få börja med att säga att jag är så tacksam för era kommentarer och jag är ledsen att jag kanske inte hunnit svara på alla de senaste veckorna. Jag vill dock att ni ska veta att jag kikar runt hos er alla lite titt som tätt =) Jag hoppas kunna bli bättre på att svara ALLA inom kort =D
TACK igen!!


Nu till vad jag gjort idag.. Packat, plockat, fotat och bakat. 
Det kom en leverans idag från nya leverantören Bastion Collection. Ett Holländskt företag som slagit stort i Norge och har nu äntligen nått Sveriges gränser =)
Här kommer ett par smakprov. Alla varor ligger ännu inte inne men klicka gärna er vidare till NYHETER

 Wine bag i fuskpäls - Ååå vad jag älskar den här mjuuuka flaskhållaren (eller vad man ska kalla den =)
 Frkostsål, koppar och fat i vit, nougat och röd

 Vacker, väldigt tung kanna gjord i keramik. Fint till höstens ljung
Fint fågelhjärta med rutigt band för upphängning.

Man skulle kunna säga att det mesta går i julens tecken och jag ÄLSKAR julen =D 

Fler nyheter imorgon =)
GOD NATT mina godingar där ute

KRAM 
Tessan

8 kommentarer:

  1. den muggen vart jag in♥ with..måste in och beställa kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Så fina saker du visar...Ha det gott Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Men åhh så fina saker..:)
    Vill ha flera av dom!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej på dig!
    Jag fick ett mail av dig ang min beställning=) jag som var virrig vet du hihi! Kan man välja olika färger av muggarna och få paketpris??eller måste det vara lika?
    Beställer efre att du svarat..är kär i dessa muggar
    kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga grejer! Jag hittade många fina grejer i shoppen :-)

    Kram,
    Ylvali

    SvaraRadera
  6. Åh va mycket fint Tessan! Vi på Gamla Berget saknar er som tusan =( Vi måste träffas snart! KRAM Camilla

    SvaraRadera
  7. ÅÅ, här har du en till som också ÄLSKAR julen är ju sååå mys.

    Koppen med Merry X-MAS texten var helt underbar. Vill ha!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  8. Åh vilken mysig kopp! Kan bara tänka mig hur gott mitt vaniljte skulle smaka i den ;) Hoppas du får en go fredag! ♥

    SvaraRadera