tisdag 12 april 2011

Film och veckans vara

Ååå vilken underbar film jag och mamma sett på bio idag. Den bjöd på både skratt och gråt..



VECKANS VARA
Den super fina 1:a hjälpen lådan för plåster, förband eller bara som prydnad hittar du till väldigt förmånligt pris i min butik .. Även en perfekt present precis som den är eller fyll den med ex :
 reseapotek till den som ska ut på resa el inför sommaren,
barnapotek till nyblivna föräldrar
eller varför inte godis till den sockersöta =)

Hej hopp!

Jag hoppas ni haft en härlig tisdag. Jag vill tacka för alla underbara kommentarer, det glädjer mig att ni besöker min sida och lämnar ett litet avtryck. Så fort det lugnar ner sig lite så lovar jag att besöka er mer =)

Kram från mig
Tessan





1 kommentar:

  1. Hej hopp!!

    Ja, den filmen verkar verkligen sevärd, de gör ett dunderjobb!!

    Tack, du är antecknad!!! Loppisen Ser att ut bli ENDAST lördag som det ser ut nu, återkommer udner dagen, men vi kommer bli mååånga=) Mari.

    SvaraRadera